lördag 7 december 2019

Västerås Classic den 30 november 2019 del 1

Det var isiga vägar och sträckan på typ 13 mil från Norrköping tog nästan 3 timmar. Jag kom fram klockan tio och trodde allt var över. Men ruljansen här lite längre norrut var inte lika hemsk som vi är vana vid i söder. Jag menar alla vet att det gäller att vara på plats vid sextiden om man ska få tag i något som man gillar i Höör eller Degeberga. Prisläget var medel och utbudet går inte att jämföra med sommarens höjdare i Tingsryd. Jag skulle aldrig åka från Helsingborg och hit, det hade det inte varit värt. Men när kan jag dra nytta av min övernattningslägenhet så funkar det en ledig klämdag.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen