söndag 18 oktober 2020

Såld!!!!Puch Dakota 1969, uttagen 17/2 1970 enligt typintyg

Nu är det oktober 2020 och den bara står. Jag har så många andra projekt på gång. Till salu för 17.500 och då ingår tre stycken begagnade original kromhylsor till framgaffeln och nytillverkade fenders. Den är hel i ramen inget behov av svetsning eller annat. Nya tänddelar. Nya Continental-däck och slangar. Nytt avgassystem. Ny hastighetsmätare. Nytt stöd med ny axel och bussningar. Den inre fläktkåpan är ersatt med en begagnad i toppskick. Går mycket bra. Sitter originalcylinder som fått offra pluggen och 13 kuggars framdrev. Toppen är en original högkompressionstopp från Österike. Stötdämparna bak mycket bra. Framgaffeln rak med bra funktion. Äkta Hella baklyse och original glas och insats fram. Riktiga Magura-handtag med rätt handtagsarmar i massivt aluminium. Ja jag kan fortsätta men det räcker väl så här. mejla till puchdakota1966@gmail.com om intresse finns. Jag har inte bråttom så jag lägger bara ut den här. Den är genomgången och går perfekt. Det enda som behövs göras är att montera fenders samt lackera om den om man vill det. Vill man ha fler bilder går det att fixa. Den har det rätta fläktgallret, hel klädplåt. NATURLIGTVIS MATCHING NUMBERS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen