fredag 3 maj 2024

Jag har putsat i ett par veckor nu

En snygg Bing är väl egentligen allt som behövs på ett skrivbord. Här har jag gått loss på en 1/12/122. Jag tycker att det ger mycket att putsa på delar. Här hade jag även turen att lyckas vinna en budgivning på Tradera utan att överdriva mitt sista bud. Från Nostalgilogens auktioner på nätet kommer detta justerbara munstycke från EBT. Det visade sig vara NOS vid närmare undersökning. 
Annars har jag mest suttit och putsat förra marknadens inköp. Håller på med det sista fläkthjulet och sedan är allt rent och fint. Som en händelse är det marknad i Höör i morgon lördag. Har varit där varje vår så länge jag kan minnas men aldrig direkt hittat något. Ska försöka komma iväg i tid i år.

Ps. Såg att någon jubelidiot tagit mitt namn Puch Sweden och gjort en Facebook-sida. Till råga på allt också fått 687 följare med ett enda fult inlägg på en rostig Florida. Är jag bitter? Inte alls….Ds




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen