måndag 12 juli 2021

Hittade ett lagom högt aphängarstyre

Det har gått flera år sedan jag skrev om aphängarstyre. Det första inlägget ligger fortfarande i läsartoppen. Tyvärr har företaget som sålde det lagt ned. Nu satt jag och slögooglade på nätet och hittade något som skulle kunna funka. Ni vet de som Puchverkstan och Mopedrenovering säljer är ju flera meter höga. Jag ville ha ett styre som är så där lagom högt, typ 35-40 cm. På Cykelkraft fanns ett bra och till reapriset 259 kronor. Beställde det och blev positivt överraskad. Adapter för styrstam medföljde även om jag fick mejla och tjata om att få ett. De hade naturligtvis glömt det i det första paketet. Det kommer att bli perfekt på den röda 72:an.
Lämna gärna din kommentar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen