lördag 11 september 2021

Veteranmarknad i Markaryd - den första marknaden sedan 2019

Det var med stor saknad som jag och åtskilliga fler åkte till den första veteranmarknaden sedan hösten 2019. Det var väl Tingsryd eller Västerås senast om jag minns rätt. Och hur var det då. Kanske inte så mycket att hänga i julgranen. Det var ett skralt utbud av diverse delar från säljare som anpassat prisbilden till Traderanivå. Utom ett par som var mer förnuftiga. Kollade på en bedagad tank till Florida där kromet slipats - 600 skulle han ha. Blev skitsur när jag nobbade och så var det ett bord mindre att kolla på. Efter fyra varv hittade jag några småsaker. Nu väntar vi på nästa marknad.
Lämna gärna din kommentar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen