söndag 6 mars 2022

Bevingade ord från Puch

Satt och kollade på min stora originalplansch Puch 63 som jag äntligen ramat in. Eller rättare sagt min fru skaffade en ram och satte in planschen som legat ihoprullad ovanpå ett skåp i vardagsrummet i ungefär tre år. Men i vårt lilla hus finns inga tomma väggytor kvar så den får stå bakom arbetsstolen i arbetsrummet. Här kommer ett litet urklipp.






OBS  Läser du det här inlägget på Blogg 1 så beror det på att den sajten stjäl mina inlägg och gör dem till sina egna. Måste vara jobbigt att bygga sin verksamhet på stöld av upphovsrättsligt material. Den riktiga adressen är puchsweden.blogspot.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen