lördag 2 februari 2013

Röd Dakota 67 till 68 köpes

I år ska ska jag köpa en röd Dakota från 67 eller 68. Kanske 69 i nödfall. Speciellt årsmodell 67 är av intresse vilket några säkert förstår. Har du en rishög eller en i mint condition? Ja faktiskt vilket skick som helst - hör av dig. Kostar den mycket kan du räkna med affär i slutet av maj. Jag är också intresserad av en ram med hela fenders. mejla mig på puchdakota1966@gmail.com (20131218: Inga svar än och det har gått 10 månader. Å andra sidan har inlägget bara lästs 18 gånger och är ett av mina i särklass minst lästa sedan starten med bara cirka 70 klick.)
2014 i februari: Jag letar fortfarande av och till, missade ett fint objekt för att jag just då saknade pengar i oktober/november. Men jag ger inte upp, någon gång kanske jag har tur.
2014 i maj: Jag köpte en 68:a i mars i år. Kör med den varje dag. I april fick jag tag i en tank till en 67:a och en fin motor, så visst händer det saker. Men jag inser att det lär dröja innan jag hittar en 67:a att sätta tanken på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen